چاپ شال و روسری 1401

شال و روسری و داستان محتوا سازی 09120067890

می دانم شما دوست داری محتوا نویس باشی چه برای شال و روسری یا برای هر محصول دیگر پس این متن را با دقت بخوان .

شاید شما یک مغازه فروش شال و روسری داشته باشید یا عمده فروش بازار شال و روسری هستید ، هر کی هستی حتما می خواهی فروش بیشتر و بهتری داشته باشی ، درسته ؟ مسلما بله .

خوب داستان محتوا سازی به چه درد شما می خورد ؟ شاید شما نه در اینترنت و در هیچ شبکه مجازی صفحه ای برای فروش نداشته باشی ( که البته خیلی بد است ).

هیجان خرید شال و روسری پارلا 09120067890

خوب داستان من برای محتوا نویسی شال و روسری به زمانی برمی گردد که برای شال و روسری پارلا باید محتوا بنویسم برای خودم ؛ اما این محتوا شاید بپرسید به درد شما هم می خورد ؟

می گویم : بله .

چرا ؟ خوب بیا با من همراه شو و چند خط را با هم بخوانیم .

من و شما هر روز در حال محتوا سازی هستیم شما در عمده فروشی یا خورده فروشی یا فروش اینترنتی چند خطی برای مشتری یا حرف می زنی یا می نویسی .

فعلا ما هر چه به ذهنمان خطور بکند می گوییم و می نویسیم ولی اگر بخواهیم مهارت محتوا نویسی را یادگیریم بهتر می فروشیم و بیشتر می فروشیم شما هم که دوست داری بیشتر بفروشی مگه نه ؟ البته که بله.

مشتری وارد مغازه شما می شود شما خوش آمد می گویی این خط اول محتوا نویسی است اگر حضوری داری فروش می کنی باید خوب به او نگاه کنی با علاقه صادقانه و با هیجان سلام کنی .

شال و روسری پارلا
شال و روسری پارلا

اصول فروشندگی شال و روسری

اگر در حال نوشتن محتوا هستی به روش خودمانی و صمیمی بنویس خشک و شکننده و اداری ننویس .

از شال و روسری می خواهی بگویی پس اول باید خوب بدانی مثلا پارچه ساتن را با اسپان تفاوتش را باید بدانی و کیفیت آنرا هم بفهمی و طوری توضیح بدهی که عامیانه باشد نه زیاد سطحی ولی علمی ننویس و علمی صحبت نکن.

نگو این بهترین کار ماست بگو این شال و روسری برای چهره شما خیلی جذاب و زیبا خواهد بود .

مشتری اینکه شما بگویید این با کیفیت ترین پارچه است برایش مهم است ولی می خواهد بداند که برای او چه ارزشی شما قائل هستید ؟

حالا اگر داری در تلگرام و سایت می نویسی یا عکسی را در اینستاگرام می فرستی باید متن و محتوا طوری باشد که مشتری آنرا برای دیگران بفرستد و نظر خواهی کند که مثلا مریم من می خواهم این شال یا روسری را بخرم نظرت چیه ؟

مشتری زمانی این کار را می کند که انتخاب خودش را کرده است و گاهی شال و روسری مغازه شما را خریده و با آن عکسی گرفته و در صفحه اینستاگرام خودش قرار می دهد و این یعنی مشتری شما بازاریاب محصول شما شده است .

در صفحات مجازی باید با مشتری حرف بزنی راحت بنویس فکر کن الان پهلوی تو نشسته و داری برایش از شال و روسری خودت تعریف می کنی .

شال و روسری از ابتدا تا انتهاء

شال و روسری حتی می تواند در هنگام نوشتن کنار باشد و لمسش کن و از آن با احساس بنویس نمی گم با منطق ننویس ولی مشتری با احساسش خرید می کند و کمتر منطق در خرید دخالت دارد .

محتوا نویسی در شال و روسری چه فروش عمده یا بازاریابی اینترنتی مهم است که صادقانه باشد ، خیلی کارت را بزرگ نکن و البته خیلی هم کوچک نباش .

وقتی عکسی برای اینستاگرام می گیری سعی کن طبیعی باشی مدل عروسکی نباش لبخند ساده و راحت داشته باش و راحت از دریچه دوربین مشتری را نگاه کن که شال و روسری تو را انتخاب می کند و راضی است .

یکی از کارهایی که تو باید انجام دهی تا بتوانی محتوا نویس باشی تا شال و روسری یا هر محصولی را بفروشی باید زیاد بخوانی خیلی ها نوشته اند که بیا و کپی کن من می گویم مطلقا کپی نکن بیا زیاد بخوان و بعد احساس خودت را از آنچه می خواهی بنویسی روی صفحه مجازی بیار یا با مشتری راحت صحبت کن وقتی یک مشتری وارد مغازه می شود نگاه تو بخشی از محتوا نویسی است لبخند صادقانه و خوشآمد گویی راحت و دعوت به صحبت همه بخش هایی است

که دارد محتوا را منتقل می کند .

مدیر یک کارخانه تولید شال و روسری هستی ؟ آیا با تک تک پرسنل ارتباط رودررو یا تماس تلفنی داری ؟ اگر نداری بخشی از محتوا را نداری .

چاپ شال وروسری پارلا
چاپ شال وروسری پارلا

انتخاب درست شال و روسری

نویسنده یک وبلاگ یا صفحه فروش مجازی شال و روسری هستی ولی نمی دانی اسپان با ویسکوز با فلامنت با پلی استر چه تفاوتی دارد ؟ خوب در نوشت گاهی می ترسی چون اطلاعات عملی کم است .

خوب بیا کمی با هم مطالعه کنیم بیا در سایت پارلا و نگاهی به مقالات بکن حتی بیا ایراد بگیر بیا بخوان و یادبگیر و بیا یاد بده تا با هم فروش بیشتری دشاته باشیم .

منتظرم اگر خواستی زنگ بزن من هوشنگ فناییان هستم 09120067890